ROgift.ro

Rugaciunea mamei

1-In timpul vietii mele de suflet nu stiam
Din zori si pina-n seara nepasator traiam
Eram robit de patimi in fardelegi zaceam
Tu te Rugai Maicuta dar eu nu te-auzeam
R-A Mamei Rugaciuni a Mamei Rugaciuni
In viata fac mereu minuni a Mamei Rugaciuni
2-Fugi de pacat Copile cu lacrimi ma rugai
Eu nu-ascultam de Tine si Tu Mama plingeai
Plecam atunci de-acasa om fara capatai
Si Tu-mi strigai din poarta ramai te rog ramai
3-Si mi-am intors privirea si nu-am vrut sa te-ascult
Iar Tu Maicutei Sfinte i te Rugai mai mult
Adu-mi Copilu-acasa mi-l smulge dintre spini
Fa-i inima curata si ochii iar senini
4-Si ma visai Maicuta credeai ca-n poarta bat
Dar eu eram departe in chefuri si-n pacat
Tu insa Scumpa mama de dorul meu plingeai
Si-n Rugaciuni aprinse la Domnul mijloceai
5-Dar iata ca-ntr-o seara Credinta Ta a-nvins
Si Harul Pocaintei in flacari m-a cuprins
M-am ingrozit de mine de tot trecutul meu
Si-am Inviat prin lacrimi Om nou din Dumnezeu.!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu